Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ο βιαστής και το κουλούρι.!!!

Στην αίθουσα του Δικαστηρίου επικρατεί μια νεκρική σιγή καθώς ο κατηγορούμενος, με την κατηγορία του βιασμού απολογείται.
- Είδα κυρ πρόεδρε το κοριτσάκι και λέω 'ωραίο μανουλάκι'.
Πάω και του λέω: 'Κοριτσάκι θες...
κουλούρι;' 'Όχι' μου λέει. 'Και τι θες;' του λέω. 'Θέλω να πάμε βόλτα', μου λέει.
Καθώς το πήγα βόλτα του λέω: 'Κοριτσάκι θες κουλούρι;' 'Όχι' μου ξαναλέει. 'Και τι θες;' του λέω; 'Θέλω να πάμε στην παραλία' μου λέει.
Καθώς κυρ πρόεδρε το πήγαινα στην παραλία, γυρίζω και του λέω: 'Κοριτσάκι θες κουλούρι;' ' Όχι' μου λέει. 'Και τι θες;' του λέω; 'Θέλω βαρκάδα' μου λέει.
Πήρα λοιπόν μια βάρκα, και καθώς ξανοιχτήκαμε στα μισά του πελάγους, τι γυρίζει και μου λέει; 'Θέλω κουλούρι'. Ε! το γ@μάς μετά ή δεν το γ@μάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου