Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Νοικοκυραίε, ο επόμενος μπορεί να είσαι εσύ!

Νοικοκυραίε μου, δεν σου έχω καλά νέα! Πλέον πρέπει να αποφασίσεις ποιος είσαι, με ποιους θα πας και ποιους θ' αφήσεις! Το «ναι μεν αλλά» πέθανε κάπου στο Κερατσίνι... 
Όταν ο φώναξαν «εγέρθουτου» είπες ότι «θα μας κάνει καλό λίγη πειθαρχία».
Όταν χαστούκισαν την Κανέλλη, είπες « καλά της έκαναν γιατί είναι πολιτικός, ΚΚΕ, γυναίκα, λεσβία κλπ».
Όταν φώναζαν για «γαμημένες αλβανικές κωλοτρυπίδες» και «κωλομπήχτες ηθοποιούς τους κώλου», είπες ότι «όποιος προσβάλλει την ορθοδοξία, αυτά παθαίνει».
Όταν είπαν ότι «ο Σχορτσανίτης είναι μαύρος, άρα δεν είναι Έλληνας», είπες ότι «δεν σε νοιάζει, γιατί δεν παίζει στην ομάδα σου».
Όταν ακούς να μιλούν για νεοναζί και Χίτλερ, είπες «για τη Marfin και τον Στάλιν, γιατί δεν λέτε τίποτα», λες και η μία αθλιότητα δικαιολογεί την άλλη.
Όταν ...
μοίρασαν τρόφιμα μόνο σε Έλληνες, είπες ότι «ο Έλληνας πείναει περισσότερο από τον ξένο».
Όταν είδες τα ναζιστικά τατουάζ τους, είπες «τι σας νοιάζει τι κάνει ο καθένας στο σώμα του;»
Όταν έβγαλαν πιστόλι μέσα στο Δημαρχείο Αθηνών, είπες ότι «ήρθε η ώρα να φοβηθούν οι κλέφτες».
Όταν ζήτησαν ιατρική περίθαλψη μόνο για Έλληνες, είπες «να πάνε στη χώρα τους όλοι αυτοί οι αραπάδες να γιατρευτούν».
Όταν χαιρετούσαν ναζιστικά, είπες ότι «έτσι τα κάνουν αυτά, δεν τα εννοούν».
Όταν άρχισαν να δέρνουν στα στενά του κέντρου της Αθήνας, είπες ότι «αν δεν τους αρέσει, να πάνε πίσω στο Πακιστάν».
Όταν παρομοίωσαν τον Αντετοκούνμπο με «μια μαϊμού που κρατάει σημαία», είπες ότι «το Αντετοκούνμπο δεν είναι και τόσο ελληνικό πάντως».
Όταν είπαν ότι «τα χέρια αυτά μπορεί να χαιρετάνε ναζιστικά, αλλά είναι καθαρά», είπες «καλύτερα ναζί, παρά κλέφτης».
Όταν είδες παλιές φωτογραφίες με το περιοδικό τους να υμνεί τον Χίλτερ, τον Γκέμπελς και τον Παγανισμό, είπες ότι «έχουν περάσει τόσα χρόνια και άλλαξαν».
Όταν είπαν ότι ο ναζιστικός χαιρετισμός και η σβάστικα παραπέμπουν στην Αρχαία Ελλάδα, πόσταρες ένα άρθρο από κάποιο απίθανο blog για να δικαιολογήσεις την άγνοιά σου.
Όταν τους ακούς να βρίζουν τους ξένους, απαντάς με το «πας μη Έλλην βάρβαρος».
Όταν έσπασαν τους πάγκους των αλλοδαπών μικροπωλητών, είπες ότι «παίρνουν τη δουλειά από τους Έλληνες».
Όταν τους είδες να κυκλοφορούν σαν στρατός στους δρόμους της Αθήνας και άλλων πόλεων, είπες ότι «ο Έλληνας είναι περήφανος και πρέπει να τον φοβούνται».
Όταν διάβαζες οτιδήποτε αρνητικό εναντίον τους, είπες ότι είναι «προπαγάνδα των αριστερών, των Εβραίων, του συστήματος, των ανθελλήνων κλπ κλπ».
Όταν έβριζαν και χειρονομούσαν μέσα στη Βουλή, είπες ότι «γι αυτό μπήκαν, για να τιμωρήσουν τα λαμόγια».
Όταν τίμησαν το θάνατο του χουντικού δολοφόνου Ντερτιλή, είπες ότι «αυτός ήταν ένας ήρωας που πολέμησε για τη χώρα του».
Όταν είπαν «υπάνθρωπους» τους μετανάστες, είπες ότι «οι ξένοι φταίνε για τη σημερινή κατάντια της Ελλάδας».
Όταν τους είδες με αναμμένους πυρσούς σε μια νεοναζιστική τελετή στις Θερμοπύλες , είπες ότι «είναι περήφανοι ως απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων».
Όταν τους είδες να καμαρώνουν τα μπράτσα τους δίπλα σε όμορφες γκόμενες, είπες «μακάρι να «κυκλοφορούσα» κι εγώ αυτό το μωρό».
Όταν συναντήθηκαν με Γερμανούς νεοναζί μέσα στη Βουλή, είπες «καλύτερα με αυτούς, παρά με τα λαμόγια με τη Siemens».
Όταν τάχθηκαν υπέρ της Χούντας, είπες -τι άλλο θα έλεγες;- ότι «ο Παπαδόπουλος έφτιαξε δρόμους».
Όταν είπαν ότι αρνούνται το Ολοκαύτωμα, σκέφτηκες ότι μπορεί να έχουν δίκιο και να είναι «μια ακόμα προπαγάνδα των Εβραίων».
Όταν είπαν ότι τον Χίτλερ θα τον κρίνει η ιστορία, εκεί το... σκέφτηκες λίγο, αλλά γρήγορα το έβαλες στο πίσω μέρος του μυαλού σου. Έχεις τόσα να σκεφτείς εξάλλου...
Σήμερα όμως, νοικοκυραίε μου, έστω και σήμερα, πρέπει να αποφασίσεις! Ή θα είσαι με τους νεοναζί ή θα είσαι με όλους τους άλλους. 
Καλού κακού πάντως, όταν πας στο σπιτάκι σου το βράδυ, φρόντισε να κλειδώσεις καλά, γιατί πλέον δεν αρκεί να είσαι «μαυριδερός» για να σε αφήσουν στον τόπο. Αρκεί να μην τους αρέσει η μίζερη, φοβισμένη -αλλά πάντα νοικοκυρεμένη- φάτσα σου...

5 σχόλια:

  1. "...Ή θα είσαι με τους νεοναζί ή θα είσαι με όλους τους άλλους. ..."

    λιγο βουκολικο μου φαινεται αυτο...ή στο μαντρι του Ντωνη ή στο μαντρι του Αξελ ή στο μαντρι του Πανικα ή στο μαντρι του ταδε ή του δεινα...

    εγω διαλεγω ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...
    ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΑΝΤΡΩΜΑΤΑ...
    ΤΑ ΜΑΝΤΡΩΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΜΕΓΟΥΝ

    ελεος πια...βγειτε απο το μαντρι, γιατι ειναι οι λυκοι μεσα στο μαντρι...εξω ειναι ωραια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις να διαλέξεις το μαντρί που έχει σχέση με δημοκρατία
    η το μαντρί με ναζισμό
    είναι ξεκάθαρο στο ένα έχει όλες τις μορφές της δημοκρατίας
    και το άλλο του ναζισμού
    διαλέγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μια απορία....!
    την φωτία στην μαρφίν ποίος την έβαλε...??τον ταξιτζή στην Πάρο ποίος τον σκότωσε?
    στα γραφεία ποιανού πολιτικού κόμματος βρέθηκαν ναρκωτικά στον Περισσό...? ποιοί στήριξαν τον βιαστή της Πάρου?
    ποίος χτύπησε τον αστυνομικό διευθυντή στην Εύβοια...?ποιανού παιδία πίαστηκαν με γιάφκα και κάναν ληστεία στο Βελβεντό Κοζάνης...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδή επειδή αυτοί από την μια άκρη έκαναν αυτά..
      καλά έκαναν και οι άλλοι;;;;
      με αυτήν την λογική 1000 χρόνια άκρη δεν βγάζουμε σαν μικρά παιδιά ....

      Διαγραφή
  4. Ένας πολύ δημοφιλής και ευρέως διαδεδομένος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμψηφισμός των δολοφονικών επιθέσεων οργανωμένων χρυσαυγιτών είναι οι θάνατοι στη Μαρφίν. Η χυδαία αυτή επίκληση του αίματος των θυμάτων εκεί προσπερνάει το γεγονός ότι δεν υπήρξε ποτέ ταυτοποίηση των φυσικών αυτουργών και ηθελημένα ξεχνάει την καταδίκη των στελεχών της τράπεζας για τις ευθύνες τους για το θάνατο των υπαλλήλων.

    Ίσως οι διερχόμενοι διαδηλωτές έπρεπε τότε να είχαν πάρει το νόμο στα χέρια τους και να είχαν ακινητοποιήσει τους δράστες. Αλλά η όποια -πολιτική και όχι νομική- ευθύνη τους σταματάει εκεί. Το να εξομοιώνεις το δικαίωμα στη διαδήλωση με συναυτουργία σε πολιτικές δολοφονίες που έγιναν στη διάρκειά της από ακραία στοιχεία, είναι από μόνο του λαϊκίστικος ακροβατισμός, πολλώ δε μάλλον να το βάζεις και στην ίδια ζυγαριά με την εγκληματική οργάνωση των νεοναζί που, επικουρούμενοι από υπόγειες χρηματοδοτήσεις οργανώνονται για να σπείρουν τρόμο και θάνατο. Πολύ ανησυχητικό είναι ότι η χρήση αυτού του συμψηφισμού αποτελεί κοινό σημείο όλων των ενοίκων της δεξιάς πολυκατοικίας, από τα πιο σκοτεινά, φασιστικά υπόγεια μέχρι τα ευάερα, ευήλια, φιλελεύθερα ρετιρέ.
    ολόκληρο το άρθρο εδώ http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/o-sympsifismos-tis-bias-einai-pantote-fasistikos-tis-eleannas-ioannidoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή