Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

μη βρίζεις

Ένας κύριος πάει στο γιατρό: – Γιατρέ έχω ένα πρόβλημα. Eίμαι υπερβολικά αθυρόστομος. Bρίζω πάρα πολύ. Βρήκα επιτέλους μια καλή κοπέλα να ενδιαφέρεται…για μένα, αλλά φοβάμαι μη τη διώξω με την αθυροστομία μου. Υπάρχει κάποια λύση;
- Φυσικά και υπάρχει.
- Πείτε μου γιατρέ μου.
- Όταν είστε με την κοπέλα θα σκέφτεστε όμορφα πράγματα και θα της μιλάτε για αυτά. Έτσι θα πάψετε να βρίζετε.
- Ευχαριστώ πολύ,γιατρέ.
Πηγαίνει την επόμενη μέρα ο τύπος την κοπέλα το βραδάκι στην παραλία. Αφού κάθονται, της λέει:
- Βλέπεις, μωρό μου, το ολόγιωμο φεγγάρι; Δεν είναι υπέροχο;
- Ναι.
- Νιώθεις τη δροσερή αύρα να σου χαιδεύει απαλά το πρόσωπο;
- Ναι.
- Μα πόσο καθαρός είναι σήμερα ο ουρανός! Κοίτα ένα μεγάλο αστέρι, κι ένα άλλο δίπλα του, κι άλλα δύο μεγάλα! Πω πω της πουτάνας γίνεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου