Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΝΩΡΙΣ

Είναι φράσεις που μέχρι πριν τρία χρόνια, τις χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά , για να περιγράψουμε εικόνες και καταστάσεις της καθημερινότητάς μας. Σήμερα έχουν εξαφανιστεί από το φρασεολόγιό μας...!!!!

Που να βρεις τέτοια ώρα ταξί.

Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.

Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.

Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.

Φούλαρα το ...

ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.Γέμισα την δεξαμενή πετρέλαιο για όλο τον χειμώνα.

Σήμερα στην δουλειά μας έδωσαν το ετήσιο μπόνους.

Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή.

Βρήκα δουλειά!

Το ΜΕΓΚΑ είναι το πιο έγκυρο κανάλι!

Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.

Άνοιξα λογαριασμό καταθέσεων, στην τράπεζα.

Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους, όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.

Αν κόψεις λεφτά από τον έλληνα θα ξεσηκωθεί. Κανείς δεν θα το τολμήσει να του περικόψει μισθό και επιδόματα, γιατί θα γίνει χαμός. Είναι ατίθασος ο έλληνας. Και υπερήφανος.

Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και το χορό.

Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρείς χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.

Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).

Πάω κάθε μέρα στη δουλειά με το αυτοκίνητο. (δύο στα δύο)

Τι να το κάνω το ποδήλατο;

Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.

Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου; (σε ανυποψίαστα παιδάκια)

Σου έχω αφήσει λεφτά για να πληρώσεις το ΤΕΒΕ.

Πετάξου ως το φαρμακείο για να πάρεις το φάρμακο που πρέπει.

Με καλύπτει η συλλογική σύμβαση εργασίας.

Θα λείψουμε για τριήμερο.

Ήμουνα σε συναυλία της Δήμητρας Γαλάνη. Ήταν πολλοί επώνυμοι εκεί. Είδαμε και τον Μανώλη Καψή.

Χαθήκαμε τι έγινε; Έχω πολύ δουλειά τις τελευταίες μέρες. Πνίγομαι.

Απολύθηκε, αλλά τουλάχιστον, μετά από τόσα χρόνια, πήρε καλή αποζημίωση.

Ο Κουβέλης είναι σοβαρός πολιτικός.

Τι να πουν και οι Ισπανοί με 20% ανεργία;

Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (για τον νιόπαντρο ανιψιό)

Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη. (λόγια ενός αφελούς 62χρονου)

3 σχόλια:

  1. Περασμένα μεγαλεία και διηγόντας τα να κλαίς!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οπως ειπε ο Σαμαρας:Κανουμε μια νεα αρχη!!!
      Ακριβως.Ξεκιναμε παλι απο το 1945.

      Διαγραφή