Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Ήταν σε ένα αεροπλάνο!!!

Ήταν σε ένα αεροπλάνο η Μέρκελ, ο Σαρκοζί, ο Παπανδρέου (ΓΑΠ),  ο Πάπας και ένα παιδί.
Ξαφνικά το αεροπλάνο παρουσιάζει πρόβλημα και πρέπει να πηδήξουν με...
αλεξίπτωτο, αλλά έχουν μόνο τέσσερα.
Δηλαδή κάποιος θα μείνει μέσα στο αεροπλάνο που θα πέσει.
Η Μέρκελ λέει:...
Λυπάμαι παιδί μου αλλά πρέπει να κυβερνήσω την Ευρώπη.
Πέρνει ένα αλεξίιπτωτο και πηδάει.
Ο Σαρκοζί λέει:
Λυπάμαι παιδί μου, αλλά εγώ κάνω ότι λεει Μέρκελ.
Πέρνει ένα αλεξίιπτωτο και πηδάει.
Ο Παπανδρέου λέει:
Λυπάμαι παιδί μου, εγώ έχω να σώσω την Ελλάδα.
Πέρνει ένα αλεξίιπτωτο και πηδάει.
Ο Πάπας λέει:
Εγώ είμαι γέρος πάρε εσύ το αλεξίπτωτο και πήδα.
Το παιδί λέει:
Μην στεναχωριέσαι μπάρμπα σωθήκαμε και οι δύο, ο βλάκας ο Παπανδρέου πήρε την σχολική τσάντα.
από τους φίλους στο νότο ( ευχαριστώ )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου