Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Ακάκιε το κανάλι να είναι Σκαί !!!


4 σχόλια:

  1. Ο Πορδοσάλτε με μούσι και ράσο.
    Θου Κύριε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέτοιο κώλυμα δεν έχω ξαναδεί κάτι θα κρύβετε από πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακολουθώ ΣΚΑΪ γιατί μ΄αρέσει και θα συνεχίσω να το κάνω. Έχω άλλη, καλή, άποψη για το κανάλι, το ραδιόφωνο και κυρίως την "Καθημερινή" την οποία διαβάζω.
    Είναι αλήθεια ότ μου έκανε μεγάλη εντύπωση το "ντοκυνμαντέρ" για το Βατοπέδι και η άποψή του ότι δεν υπάρχει σκάνδαλο.
    Με εντυπωσίασε περισσότερο η επιμονή του να συνεχίζει να επιμένει σ' αυτήν την άποψή,
    όπως και η μεταμεσονύχτια εμπομπή πριν μιά βδομάδα.
    Δεν ξέρω τι εννοείς όταν λες "...κάτι θα κρύβεται από πίσω..." αλλά και σε μένα το ίδιο ερώτημα γυροφέρνει το μυαλό μου.
    Δεν μπορώ να φανταστώ ότι επιμένει τόσο πολύ χωρίς λόγο για να καεί σαν ΜΜΕ χωρίς κάτι να γνωριζει ή να βλέπει που άλλοι δεν βλέπουν.
    Την ημέρα της σύλληψης του Εφραίμ στο Facebook είχα "ξεσαλώσει" εναντίον του.
    Σήμερα κρατάω πισινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καπετάνιε και εγώ παρακολουθώ το κανάλι και για αυτό με έχει πειράξει το κώλυμα που έχουν με τον Εφραίμ,
    σε μόνιμη βάση ασχολούνται με τον συγκεκριμένο !!! σε σημείο να γίνονται κουραστικοί,
    κάτι τρέχει που δεν το ξέρω θα μαθευτεί στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή