Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

στον γυναικολόγο!!!

Μία κοπέλα, παντρεμένη εδώ και χρόνια, πάει στον γυναικολόγο της ελπίζοντας ότι θα της λύσει το πρόβλημα της
Γιατρέ, εξομολογείται, κάθε βράδυ κάνουμε έρωτα με τον άντρα, μου...αλλά δεν χορταίνω, δεν χορταίνω.
Γιατί δεν διπλασιάζεται την...
δόση, ρωτά ο γιατρός
Την διπλασιάσαμε, γιατρέ μου, αλλά πάλι δεν χορταίνω δεν χορταίνω
Τότε τετραπλασιάστε την, εισηγείται ο γιατρός
Το κάναμε γιατρέ, μου αλλά δεν χορταίνω δεν χορταίνω
Τί να σας πω κυρία μου, γιατί δεν συμπληρώνετε το δείπνο σας με ένα φίλο
Το έκανα γιατρέ μου, και μάλιστα όχι με ένα αλλά με τρείς, αλλά πάλι δεν χορταίνω δεν χορταίνω
Οπότε ο γιατρός αποφαίνεται
Ε μα τότε κυρία μου, εσύ είσαι άρρωστη
Γράψε το κάτω γιατρέ μου, να το πάρω του άντρα μου να το δει διότι εκείνος επιμένει ότι είμαι πουτάνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου