Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Η ξανθια υπηρέτρια !!!

Στη βίλα μιας πλούσιας οικογένειας χτυπάει το τηλέφωνο
 και το σηκώνει η ξανθιά υπηρέτρια
-Ναιαιαι, ποιος είναι;
-Ο κύριος Αποστόλου, δώσε μου την κυρία σου.
-Δεν είναι εδώ τώρα.
-Και που είναι κοριτσάκι μου;...

-Χέζει!
Ο κύριος Αποστόλου διηγείται αργότερα τον διάλογο στην πλούσια κυρία και αυτή έξαλλη αρπάζει την υπηρέτρια...
-Βρε ηλίθιο πλάσμα, εδώ είναι ένα καθώς πρέπει αριστοκρατικό σπίτι και στο τηλέφωνο πρέπει να μιλάς ευπρεπώς! Τι ήταν αυτά που είπες τις προάλλες στον κύριο Αποστόλου; έπρεπε να του πεις, η κυρία είναι στην τουαλέτα. Ακου χέζει! συνεννοηθήκαμε;
-Μάλιστα κυρία!
Μετά από δυο μέρες χτυπάει το τηλέφωνο
-Ναιαιαι, ποιος είναι παρακαλώ ;
-Ο κύριος Αποστόλου, δώσε μου την κυρία σου.
-Δεν είναι εδώ τώρα.
-Και που είναι κοριτσάκι μου;
-Η κυρία είναι στη τουαλέτα.
-Και δε μου λες, θα αργήσει;
-Εεε, μάλλον ναι. Μπήκε κλάνοντας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου