Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Δυο φορές καλύτερος !!!

Ένας τύπος σκάλιζε το κήπο του, όταν πέρασε από κει ο μικρός γιος του
γείτονα:
-Κύριε Γιώργο, τι είναι αυτό; Τον ρώτησε ο μικρός.
-Σκαλιστήρι.
-Εμένα ο μπαμπάς μου έχει 2 τέτοια....
Ο άνθρωπος δεν έχασε τη ψυχραιμία του και δεν είπε τίποτα καθώς ο μικρός
απομακρινότανε φανερά ευχαριστημένος...
Την επόμενη νάτονε πάλι το πιτσιρικά να περνά από κει. Αυτή τη φορά ο
τύπος πότιζε το κήπο του.
-Κύριε Γιώργο, τι είναι αυτό;
-Ποτιστήρι. Απαντά αυτός λίγο θυμωμένα.
-Εμένα ο μπαμπάς μου έχει 2 τέτοια...λέει κοροϊδευτικά ο μικρός κι
απομακρίνεται...
Την επομένη που ξαναπέρασε ο μικρός από κει βρήκε τον άνθρωπο να
κατουράει  

-Κύριε Γιώργο, τι είναι αυτό; τον ρωτάει...
-Τσουτσούνι είναι...Μη μου πεις πώς ο μπαμπάς σου έχει 2 τέτοια...γιατί
δε ξέρω και γω τι θα γίνει....
-Όχι κύριε Γιώργο, τσουτσούνι ένα έχει αλλά 2 φορές σαν το δικό σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου