Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ Προσπάθησε να πνίξει τον εραστή με το... στήθος της!

Μία γυναίκα με πλούσια... προσόντα μπορεί να αποδειχθεί κίνδυνος-θάνατος για τον αγαπημένο της!
Το επιβεβαιώνει με την προσωπική του εμπειρία ένας 34χρονος δικηγόρος από την Βόννη στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, που γλίτωσε από ένα...
δολοφονικό εναγκαλιασμό.
Η γυναίκα με την οποία διατηρούσε ερωτική σχέση, η Φραντζίσκα (Franziska) κατηγορείται από την Γερμανική δικαιοσύνη για απόπειρα δολοφονίας.
Όπως εξήγησε στο δικαστήριο ο άνδρας, η αγαπημένη του, "προσπάθησε να με πνίξει με τα στήθη της, στη διάρκεια μιας ερωτικής μας συνεύρεσης".
Από την πλευρά της η πληθωρική γυναίκα υποστήριξε πως, "επρόκειτο για ένα απλό ατύχημα".
"Ήμασταν στο κρεβάτι, αυτή βρισκόταν από πάνω μου και εγώ της έδινα φιλιά στα τεράστια στήθη της" συνεχίζει την απολογία του ο άτυχος άνδρας, "ξαφνικά μου άρπαξε βίαια το κεφάλι και μου το κόλλησε επάνω της, δεν μπορούσα να αναπνεύσω και το πρόσωπό μου έγινε μοβ".
"Ήταν θαύμα το πως κατάφερα να ξεφύγω με τις τελευταίες δυνάμεις που μου απέμειναν, από τον θανάσιμο εναγκαλισμό και έτρεξα να κρυφτώ στο σπίτι της γειτόνισσας" ολοκλήρωσε την κατάθεσή του ο άνδρας.
Από το δικαστήριο ακούστηκαν αρκετά γέλια που δυνάμωσαν με την τελευταία πρόταση του 34χρονου:
"Στο τηλέφωνο την επόμενη μέρα μου είπε πως, ήθελε απλά να μου προσφέρει τον πιο γλυκό θάνατο στον κόσμο! 

"http://www.radar.gr

2 σχόλια: