Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013

Άντε στο διάολο "Τζάμπα"! (και 'συ κι η μάνα σου)


Είναι μακράν η πιο αντιαισθητική διαφήμιση που έχει παιχτεί ποτέ στην ελληνική τηλεόραση.
 Η Μάνα του Τζάμπα δημιουργεί ένα κόμπο στο στομάχι. 
Αν είχαμε σοβαρές καταναλωτικές οργανώσεις, όπως στη Γερμανία, θα είχαμε ήδη κηρύξει μποϊκοτάζ στα προϊόντα αυτών των απαράδεκτων που προσβάλλουν έτσι έναν ολόκληρο λαό...
 

Προσωπικά δεν πρόκειται να πατήσω το πόδι μου σε μαγαζί τους αν δεν... ζητήσουν δημόσια συγνώμη. Δεν περιμένω, όμως, να ζητήσουν συγνώμη και να...

αλλάξουν επικοινωνιακή πολιτική επειδή τους το ζητάει ένας Έλληνας. Είμαι όμως απόλυτα βέβαιος ότι θα το έκαναν δίχως δεύτερη σκέψη αν τους το ζητούσαν όλοι οι Έλληνες.

Το ίδιο έχει συμβεί και στην πατρίδα τους.
Οι ισχυρές γερμανικές καταναλωτικές οργανώσεις έχουν επιβάλλει πολλές φορές τις θέσεις τους.
Και γι΄ αυτό τους ζηλεύω τους Γερμανούς και τους βγάζω το καπέλο μου.
Στην Ελλάδα απέχουμε πολύ από το να αποκτήσουμε ένα σοβαρό καταναλωτικό κίνημα.
Ο Τζάμπας και η μάνα του, όμως, μπορεί να είναι η αφορμή...

Επίσης, τίθεται ένα θέμα παραπλάνησης της κοινής γνώμης. Διότι η εν λόγω αλυσίδα δεν πουλάει τζάμπα. Ούτε πουλάει φθηνότερα στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης. Αν υπήρχε ελληνικό κράτος θα έπρεπε ήδη να τους έχει τραβήξει το αφτί.
Θα μου πείτε ότι αν υπήρχε ελληνικό κράτος δεν θα τολμούσαν να βγάλουν ένα τέτοιο διαφημιστικό μήνυμα.
Θα είχε ήδη απαγορευτεί από την πρώτη ημέρα της μετάδοσής του για προσβολή της αισθητικής.
Πως είναι δυνατόν σε μία χώρα που φιλοξενεί τον Παρθενώνα να ανέχεται τον τζάμπα και την παρέα του;

Α! Δεν σας το είπαμε! Στην αρχή εμφανίστηκε μόνος του ο Τζάμπας. Μετά έφερε και τη μαμά του.
Την επόμενη φορά θα φέρει τους λοιπούς συγγενείς και τους φίλους. Αν αυτό το ανεχόμαστε, μπορούμε να συνεχίσουμε να ψωνίζουμε από την εν λόγω αλυσίδα.
Αν όχι, ας τους πούμε πολύ ευγενικά να πάνε στον διάολο και να πάρουν μαζί τους τον Τζάμπα, την μάνα του και τα αρρωστημένα τους μυαλά.

5 σχόλια:

  1. Στην Χώρα μας , δεν υπάρχει περίπτωση , μάνα και γιος να πάνε σε γάμο για να μαζέψουν ρύζι για τα γεμιστά. Είναι οικονομικά και ασύμφορο. Επομένως και οι τιμές της εταιρείας , δεν μπορούν να είναι χαμηλές , αφού όσα περιέχονται στη σχετική διαφήμιση , είναι φανταστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο... τιμές δεν έχει ....μόνο καμιά προσφορά όλα τα άλλα μια από τα ίδια το πλαίσιο έχει καλύτερες

      Διαγραφή
  2. Ο ανέραστος βλάκας και ανίκανος να συντηρήσει τον εαυτό του " ο τζάμπας" και η συντηρητική παλιόγρια που βγάζει βόλτα μαζί, κάνουν τα πάντα για να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι σε σημείο εμετού.
    Ο αγαπημένος τύπος καταναλωτή κάθε σοβαρής εταιρίας...ο χαχόλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά το είπες κάθε σοβαρής εταιρίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή